IndeksIndeks  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Katiusza

Share | 

Katiusza

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość

alianci
PisanieTemat: Katiusza   Pią Paź 21, 2016 7:01 pm

• Do Paryża dopiero przybywam, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by ustalić zalążek relacji.
  • Znajdziesz mnie w Kwiaciarni Fridy, gdzie pracuję jako florystka.
  • Zamieszkuję dzielnicę Vaugirard, więc może jesteśmy sąsiadami?
  • Biblioteka Narodowa Francji, podobnie jak dzielnica Butte-Montmartre, to miejsca, które będę często odwiedzać.
  • Jestem typem łagodnego introwertyka, którego najbardziej charakterystyczną cechą jest błąkający się po ustach uśmiech.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

ruch oporu
PisanieTemat: Re: Katiusza   Sob Paź 22, 2016 12:23 am

Będę pierwsza! Cool

ALE tutaj coś świetnego absolutnie chcę bo Rosamund aww, bo Katya jest cudowna! Trochę punktów zaczepienia jest - Lucette jest fanką prozy, w Bibliotece Narodowej również bywa. Dalej Katya pracuje jako florystka, może będzie miała okazję pomagać przy ozdabianiu bazyliki z okazji jakiegoś święta? I oczywiście gra w karty, bo Luc też grała, z tym, że ona potrafi oszukiwać i to wątek bardzo przyszłościowy, więc na razie bym go nie ruszała. Powiedz mi, czy kierować to na coś pozytywnego czy wręcz przeciwnie? <3
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

okupanci - cywile
PisanieTemat: Re: Katiusza   Sob Paź 22, 2016 12:26 am

Pff, to ja chciałam być pierwsza :C

Katya jest cudowna i koniecznie coś chcę, coś ciekawego, choć sama jeszcze nie wiem co!
Z pewnością ich relację musimy dopiero zbudować, Flavie na pewno będzie znała ją jako Elaine, mogą się poznać dosłownie wszędzie, tylko nie wiem, jak to urozmaicić i czy chcemy iść w stronę czegoś pozytywnego czy negatywnego.